30 Ağustos 2014 Cumartesi

55. Hafta

Gönderen GÜLEV DAMGALI zaman: 13:52
Su gördüğünde dayanamadığın için, dedende sana kıyamadı uzun bir süre sularla oynadın :)
 Bu hafta artık tamamen yürümeye başladın. Senin peşinde koşmaktan yorulan ben Fulya Abla'nın sandalyesinde seni gezdirerek dinlenme fırsatı buldum :)

 Akşam üzeri dedenin bahçesine gidiyoruz ara ara. Bahçeye girdiğimizde bu el arabasının başına gidiyorsun hemen. İçindeki çiçeklerle oynamayı, toprağı dışarı atmayı ve çiçekleri yollamayı seviyorsun :)
 Yürümeye başladıktan sonra emekleme çabaların başladı. Şaşırtıcı :) Ters bir çocuk mu olacaksın yok? Şimdilik huyun suyun iyi ama :)
 Bu sepeti çamaşır makinasının önünden salona taşıdığın için bende sana içinde oturma cezası verdim. Ama ödül oldu sanırım :)
 Pınarhisar'da her sabah anneannenin sıktığı meyve suyunu içerek başlıyorsun güne. Kıştan alışıksın zaten.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Yağız'a Adım Adım... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea